sobota, 7 lipca 2012

Pilica ; ) ; *

  Sobota udana : D Hehe idziemy i tekst Karmelka ,, ee tam nie opalimy się, słońce zaszło''
  a ja nie chwal dnia przed zachodem słońca... I tak więc się stało odpoczęłyśmy sobie nad wodą skakanie do wody słuchanie muzyki, ale oczywiście moja Dagu$ia ma zawsze pecha zns ona tak twierdzi no więc użądliła ją pszczoła a ona w szoku pszczoła, pszczoła mnie użądliła a ja ją za rękę i do wody, potrzymała rękę w wodzie i przeszło ": ) 
  Siedziałyśmy na wodą od 11 do 18 : D A za to w domu patrzymy a my CAŁE czerwone ! masakra wszystko piecze a ja po wodę i ręczniki i okłady.. Heh ale warto było : )) 
 Sobota zaliczona do udanych z tymi gupolami ; ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NAPISZ CO SĄDZISZ SZCZEROŚĆ TO PODSTAWA : D
Z góry ślicznie dziękuje : ); )